מדיניות ביטולים

1. ביטול מנוי

לקוחות רשאים לבטל את המנוי למשחקי הלוטו של מפעל הפיס בכל עת, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

2. אופן ביצוע הביטול

ניתן לבצע את הביטול באחת מהדרכים הבאות:

  • באמצעות האזור האישי באתר החברה.
  • בשיחת טלפון למוקד השירות במספר 03-9527799, בימים א'-ה' בין השעות 09:30 עד 15:30.


3. תנאי הביטול והחזר כספי

  • במקרה של ביטול לפני החיוב הבא – לא ייגבה תשלום נוסף, אך חיובים קודמים לא יוחזרו.
  • במקרה של ביטול לאחר החיוב החודשי – לא יינתן החזר כספי על החודש ששולם, אך לא יבוצעו חיובים נוספים בעתיד.
  • לקוח אשר רכש מנוי לתקופה מוגדרת מראש (לדוגמה: חצי שנה/שנה) ומעוניין לבטל, יוכל לעשות זאת בכפוף לתנאים שנקבעו בעת הרכישה.


4. אישור הביטול

לאחר ביצוע בקשת הביטול, תישלח ללקוח הודעת אישור במייל ו/או בהודעת SMS


5
. יצירת קשר

  • לשאלות נוספות בנושא ביטולים ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-9527799, בימים א'-ה' בין השעות 09:30 עד 15:30.
Call Now Button